Kotisivukone

Ideakone Oy:n tuotteelle Kotisivukoneelle toteutettiin kauppakeskus promootiokiertue syksyllä 2013. Tavoitteena oli luoda yritysilmeen näköinen osasto, jolla tavoitellaan erityisesti yrittäjiä sekä ihmisiä, jotka haluavat tehdä itse omat kotisivunsa helposti. Osastolle tuli pyloni, jonka molemmilla puolilla oli näytöt, jossa tuotetta pystyttiin demoamaan sekä näyttämään muuta mainosmateriaalia. Kannettaville tietokoneille tehtiin tiskit, joiden kulmat Kotisivukoneen logossa olevien kuutioiden mukaisesti. Konseptiin myös suunniteltiin seinäelementit, joilla osastoa saadaan rajattua sekä saatiin kiinnityspintaa kuvamateriaalille. Osastolle väriä tuo myös limenvihreä matto joka erottaa osaston luontevasti muusta ympäristöstä. Osasto toteutetaan Jumbossa, Sellossa sekä Kampin kauppakeskuksissa. Osastoa voidaan jatkossa käyttää myös muissa tapahtumissa kuten messuilla.

Asiakas: Ideakone Oy

Tapahtuma: Kauppakeskus promootiokiertue 2013

Toteutus: Interline

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä katja@suunnittelimo.fi tai soita 045-1205050